ärligt är härligt

























fråga mig inte varför jag ens bloggar, haha patetisk.. men kan vara roligt att visa upp nu under sommaren vilka underbara stunder man har och gud ja vilka underbara människor man träffat..
Bilderna talar ju för att jag varit mestadels med my angels F, Agge och Maddan.. men vi har även tillbringat den sista delen tillsammans med våra fina vänner .. André och Oscar.. låt sommaren fortsätta så här!

Bara till er som blir avis.. om två dagar, eller rättare sagt på tisdag... jag och F vinkar hejdå till sverige och drar ner till Malta för två underbara veckor!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin blogg :)

2010-11-05 @ 16:21:16
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0