jag längtar tillbaks


F och Jag


Maddan


Awesome


Maddan


Jag


Agge, F och Jag


Agge


Awesome


Agge och Jag


aj lav ju gajs


sista måltid


sex on thaaa beach


Jag och F


Agge och Jag


Maddan och F


Pinacolada strawberry


Jag, Agge och Maddan

Japp, här har ni bara en minimal del av allt vi gjort under bästa veckan på Kreta! och ja.. jag har de bästa vännerna !
om två veckor exakt bar det av igen, till malta.. fast med F och våra familjer. Kan inte hejda mig.
Tack bitches för en supergrym vecka. mina loovahhrs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! vi ska åka till rethymnon i sommar. vi undrar bara hur nattlivet är där? vi börjar bli lite oroliga nu när vi kollar runt lite.. fanns det något bra ställe du kan rekommendera?

2010-07-01 @ 22:05:29
Postat av: Anonym

hej hej, rethymnon var grymt på alla vis så inget att oroa sig för.. nattklubber och så finns det men inte i den största mängd.. vi njöt mest av goda drinkar och sköna servitörer vid hamnen inne i stan! det är där det är mest drag.. men ni blir inte besvikna på självaste retymnon! i promise you.

2010-07-04 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0